بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی| نقض پروتکل بهداشتی توسط گل‌محمدی و الهامی/ حضور اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی+ عکس

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 18:19

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

* دراگان اسکوچیچ به همراه ماریا تات و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی دیدار دو تیم را از نزدیک نظاره می‌کنند. برخلاف بازی‌های گذشته خبری از وحید هاشمیان نیست.

* ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در جایگاه ویژه دیدار تیمش و پرسپولیس را نظاره‌گر شد.

* پیش از شروع مسابقه یحیی گل‌محمدی به همراه افشین پیروانی و بقیه اعضای کادر فنی نزد نیمکت نساجی مازندران رفته و با آنها خوش و بش کردند. نکته جالب توجه نقض پروتکل‌های بهداشتی توسط سرمربیان دو تیم بود زیرا الهامی تمام پرسپولیسی‌ها را در آغوش گرفت و از طرف دیگر گل‌محمدی نیز این کار را تکرار کرد. 

* قبل از شروع مسابقه حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی عبدی، رضا اسدی و فرشاد فرجی از ساکت الهامی رخصت گرفتند. فرجی با تمام نیمکت‌‌نشینان نساجی نیز دست داد.

* کریم اسلامی مهاجم نساجی نیز پیش از شروع بازی به سمت گل‌محمدی رفت و از سرمربی پرسپولیس رخصت گرفت.

* هدایت ممبینی عضو سابق هیأت رئیسه فوتبال ناظر بازی این مسابقه است.

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.