بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه حضور کوین یامگا در پست تهاجمی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 18:06

فرهاد مجیدی تصمیم دارد در بازی با تراکتور هم از کوین یامگا در پست تهاجمی استفاده کند.

به گزارش طرفداری، کوین یامگا بازیکنی است که در ابتدای حضورش در استقلال گفته شد قرار است او برای قرار گرفتن در ترکیب با وریا غفوری رقابت کند. با این حال این بازیکن برابر ذوب آهن در سیستم ۳-۴-۳ فرهاد مجیدی در هر ۳ پست تهاجمی بازی کرد و اتفاقا نمایش درخشانی هم داشت.

در این بین شنیدیم قرار است یامگا در بازی با تراکتور هم در پست های تهاجمی بازی کند تا به این شکل در حملات به استقلال کمک کند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال استاد بزرگ خرید خارجی های با کیفیت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.