بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر بسکتبال؛ شهرداری گرگان نخستین شکست خود را تجربه کرد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 17:49

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد، شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان برابر هم صف آرایی کردند.

مصاف دو تیم اول و دوم گروه الف لیگ برتر بسکتبال ایران در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ به سود مس به پایان رسید. 

دو تیم در طول بازی رقابت نفس گیر و جذابی را از خود به نمایش گذاشتند و به حریف اجازه ندادند فاصله امیتازی خود را افزایش دهد. شهرداری گرگان تا دقیقه پایانی کوارتر چهارم، تیم برتر میدان بود اما شوت ۳ امتیازی سیامک ترابی‌خواه در ۲۰ ثانیه پایانی روند این دیدار را تغییر داد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با حضور در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک شاهد رقابت دو تیم بود. 

در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،  مهرام تهران،  اکسون تهران،  آویژه صنعت پارسا مشهد،  فولاد مبارکه سپاهان،  رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.