بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وینگر مصدوم پرسپولیس به نساجی رسید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 17:21

خبرورزشی – وینگر جوان و تکنیکی پرسپولیس که فصل گذشته را در نساجی مازندران بازی کرده بود در لیست تیم جدیدش برای بازی مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

رضا دهقانی به دلیل همین آسیب دیدگی دیدار حساس تیمش در عربستان برابر الهلال را از دست داد و در تهران ماند تا به درمان پای مصدوم خودش بپردازد.

نکته جالب در مورد رضا دهقانی این است که یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته هم او را می خواست.

از آنجایی که دهقانی با سپاهان قرارداد داشت، باشگاه اصفهانی به همین خاطر رضایت این بازیکن را برای رقیب مستقیم خودش پرسپولیس صادر نکرد.

البته تیم سپاهان در نیم فصل حاضر شد رضایتنامه رضا دهقانی را برای بازی در تیم نساجی مازندران صادر کند و این بازیکن پس از پایان قراردادش با تیم شمالی در تابستان ۱۴۰۰ بالاخره به پرسپولیس پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.