بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل دلخوری احمد موسوی؛ دریغ از یک تماس از سوی باشگاه استقلال!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 16:21

احمد موسوی هنوز در انتظار تماس مدیران باشگاه استقلال است تا برای خروج نامش از لیست آبی ها با وی مذاکره کنند.

به گزارش طرفداری، احمد موسوی امروز در مصاحبه ای مدعی شد از فردا در تمرین استقلال شرکت می کند چرا که هنوز برای خروج نامش از لیست با باشگاه به توافق نرسیده است.

اما دلیل چنین اظهار نظری از سوی احمد موسوی چیست؟ داستان از این قرار است فرهاد مجیدی ۴ روز مانده به شروع لیگ برتر نام احمد موسوی را در لیست مازاد قرار داد و چون این اتفاق ۴ روز مانده به شروع لیگ برتر رخ داده است، این بازیکن می تواند با خارج شدن نامش از لیست مخالفت کند و در صورتی که استقلال اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد کند، باید غرامت بپردازد.

با وجود اینکه استقلال به تازگی یک مهاجم فرانسوی به خدمت گرفته، مدیران آبی ها هنوز هیچ تماسی با موسوی برای فسخ قرارداد نگرفته اند تا با وی برای خروج نامش از لیست توافق کنند و این بازیکن در بلاتکلیفی مطلق قرار دارد.

موسوی با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد، در روزهای اخیر از حضور در تمرینات منع شده اما او قصد دارد طبق قرارداد از فردا تا زمانی که تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود، به تمرین استقلال برود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.