بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سابق آلمان از مورینیو انتقام گرفت

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 16:04

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ باستین شواین اشتایگر سال ۲۰۱۷ و با آمدن مورینیو مجبور شد منچستریونایتد را به مقصد لیگ آمریکا ترک کند و برای آنها به میدان برود.

کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان گفت: من خیلی زیر نظر مورینیو بازی نکردم ولی همواره به او احترام خواهم گذاشت. او یک مربی عالی است که جام‌های بسیاری کسب کرده است. برایم عجیب است که چرا هیچ وقت او به من توضیح نداد که چرا من در یونایتد بازی نکردم.

وی ادامه داد: شاید به خاطر این بود که من زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرده بودم و فوتبال گواردیولا را بلد بودم که خیلی او این مسئله را دوست ندارد. با این حال من از مورینیو و از سبک مربیگری او به شدت خوشم می‌آید.

شواین اشتایگر ادامه داد: سیستم بازی مورینیو واقعا متفاوت است و می‌فهمم که چرا زلاتان نیز یونایتد را ترک کرد. او خیلی فوتبال بازی نمی‌کند و ترجیح دارد که مستقیم بازی را اداده کرد. او به هر حال با تیم‌هایش موفق شده و این یک حس عجیب برای من است.

شواین اشتایگر ۲ سال برای پپ گواردیولا بازی کرد و توانست ۲ بار متوالی قهرمان آلمان نام گیرد. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.