بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فراخوان بی نتیجه هواداران پرسپولیس!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 15:21

فراخوان دو روز اخیر پرسپولیسی ها برای حضور مقابل وزارت بی نتیجه بود.

به گزارش طرفداری، طی دو روز اخیر در فضای مجازی برخی از ادمین ها خواهان گردهمایی هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان وزارت ورزش بوده و قرار بود ساعت ۱۱ امروز پرسپولیسی ها با حضور مقابل وزارت اعتراض خود را به بی توجهی وزارت ورزش به وضعیت پرسپولیس به گوش وزیر ورزش برسانند. اما خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد تعدادی کمتر از ۱۰ هوادار به صورت جسته و گریخته مقابل وزارت ایستادند و پس از گذشت ساعتی محل را ترک کردند.

پرسپولیسی ها همچنان در انتظار تغییر و تحول مدیریتی در باشگاه خود از سوی حمید سجادی هستند. هواداران پرسپولیس طی روزهای گذشته کمپین همه با هم برای پرسپولیس را در فضای مجازی راه اندازی کرده بودند تا از این طریق صدای اعتراض خود را به گوش وزارت ورزش برسانند.

کمپین همه با هم برای پرسپولیس طی دو روز گذشته در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرده بود اما گویا در نهایت هواداران پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که از تجمع خودداری کنند و برای رساندن صدای اعتراض خود دنبال روش دیگری باشند.

 

بیشتر بخوانید:

راه اندازی کمپین همه با هم برای پرسپولیس!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.