بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از هفته دوم فسخ کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 15:21

خبرورزشی – هافبک-مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در ماه مهر به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شده بود، قراردادش را فسخ کرد.

سجاد آشوری بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان، پس از گذشت تنها دو هفته از مسابقات لیگ برتر امروز قراردادش را با نفت مسجد سلیمان در سازمان لیگ فسخ کرد و از این تیم جدا شد تا برای ادامه بازی ها مقصد دیگری را در پیش بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.