بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از هفته دوم فسخ کرد
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – هافبک-مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در ماه مهر به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شده بود، قراردادش را فسخ کرد.
سجاد آشوری بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان، پس از گذشت تنها دو هفته از مسابقات لیگ برتر امروز قراردادش را با نفت مسجد سلیمان در سازمان لیگ فسخ کرد و از این تیم جدا شد تا برای ادامه بازی ها مقصد دیگری را در پیش بگیرد.


واکنش عجیب باشگاه لیگ برتری به برکناری سرمربی استقلالی
افشاگری سرمربی استقلالی درباره پشت پرده برکناری ناگهانی اش !
ستاره نفت مسجدسلیمان به دیدار با پرسپولیس می رسد
بدترین خبر ممکن برای پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان !
خبر خوش از اردوی پرسپولیس در آستانه داربی + جزئیات
ستاره لیگ برتر شاگرد سرمربی پرسپولیسی شد









