بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فسخ قرارداد بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از هفته دوم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 15:04

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هافبک-مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در ماه مهر به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شده بود، قراردادش را فسخ کرد.

سجاد آشوری بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان، پس از گذشت تنها دو هفته از مسابقات لیگ برتر امروز قراردادش را با نفت مسجد سلیمان در سازمان لیگ فسخ کرد و از این تیم جدا شد تا برای ادامه بازی ها مقصد دیگری را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.