بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت مربی سازنده به فوتبال کشور

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 14:19

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مربی سازنده و نام‌آشنا با قبول هدایت یک تیم دسته دومی به عرصه مربیگری فوتبال کشور برگشت.

غلامحسین پیروانی که در سال‌های نه چندان دور، بازیکنان زیادی را از تیم فجر شهیدسپاسی شیراز به فوتبال کشور معرفی کرد، پس از چند سال دوری با قبول سرمربیگری تیم ایمان سبز شیراز به این عرصه بازگشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.