بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه سرنوشت‌ساز برای شهرخودرو در استانداری خراسان رضوی/ تلاش برای خروج نماینده مشهد از بحران

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 14:18

خبرگزاری میزان – گفته می‌شود پس از اتفاقات اخیر در اردوی تیم فوتبال شهرخودرو و حواشی به وجود آمده مدیران استانی خراسان رضوی قصد دارند امروز در جلسه‌ای در استانداری در خصوص سرنوشت این تیم تصمیم گیری نهایی کنند.

گویا این نشست قرار است با تعدادی از مدیران ارشد استان برگزار شود تا درباره وضعیت تنها باشگاه لیگ برتری منطقه شرق کشور تصمیم‌گیری شود. البته پیش از این جلسه چند روز پیش هم جلسه‌ای برگزار شده بود که در آن مشکلات این باشگاه بررسی و قرار شد روش‌های برون رفت این مجموعه از مشکلات کنونی بررسی شود.

گمانه زنی‌های فراوانی در خصوص نتایج احتمالی این نشست صورت گرفته که جدی‌ترین آن احتمال بازپس گیری مالکیت باشگاه از مدیریت فعلی و واگذاری تیم به صورت موقت به مدیریت استان است تا مشکلات به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود.

با این احتمالات باید دید در صورت اخذ چنین تصمیمی آیا مالک فعلی باشگاه این موضوع را به راحتی خواهد پذیرفت یا همچنان تنش در این مجموعه باقی خواهد ماند و مشکلات و دردسر‌های این باشگاه تداوم خواهد یافت. بیشتر بخوانید: اوضاع خنده‌دار و تلخ شهرخودرو ادامه دارد؛ یک باشگاه با دو سرمربی/ مهاجری و میثاقیان کوتاه نمی‌آیند!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.