بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دومین تست کرونای یک استقلالی باز هم مثبت شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 13:21

خبرورزشی –

تست کرونای ‌علیرضا منصوریان ‌در تاریخ ۱۷ مهرماه ‌مثبت اعلام شد و در این مدت سرمربی صنعت نفت دوران قرنطینه را سپری کرد. منصوریان به تازگی تست دوم کرونا را داد که جواب این تست هم دوباره مثبت اعلام شد و او باید همچنان در قرنطینه خانگی به سر ببرد. ‌

منصوریان علاوه بر مثبت بودن تست کرونا به دلیل سپری کردن محرومیت انضباطی ۳ جلسه‌ای که از فصل پیش باقی مانده، در بازی هفته سوم لیگ مقابل فجرسپاسی شیراز  هم حق نشستن روی نیمکت زردپوشان آبادانی را نخواهد داشت.

صنعت نفت آبادان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باید در روز شنبه ۸ آبان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف فجرسپاسی برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.