آخرین وضعیت محمد انصاری که مطمئن است رباط پاره کرده
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد انصاری در دیدار مس رفسنجان برابر سپاهان به دلیل برخورد با شهریار مغانلو آسیب دید. همان لحظه او متوجه شد یک بار دیگر رباط صلیبی اش پاره شده و نمی تواند تا مدت ها بازی کند. انصاری در حال حاضر هنوز از زانوی مصدوم خود MRI نگرفته است. ورم زانوی این بازیکن زیاد است. به همین خاطر امکان عکسبرداری نیست. او تا هفته آینده باید استراحت کند و بعد از کاهش ورم زانویش، ام آر ای بگیرد. انصاری پیش از عکسبرداری از پای خود به همه گفته مطمئن است رباط صلیبی اش پاره شده و احتمالا اواخر فصل برمی گردد.
۲۵۲ ۲۵۲


وعده تکراری رضا درویش به ستاره پرسپولیسی
وعده جدید باشگاه پرسپولیس به ستاره متعصب
خبر مهم مدیر مس رفسنجان درباره بازیکن پرسپولیسی تیمش
جراحی ستاره پرسپولیسی در سکوت خبری !
واکنش عجیب وزیر ورزش به طلب شاکی پرسپولیس : هیچ قولی نمی دهم!
مهمترین غایب بازی مس رفسنجان و پرسپولیس









