بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت محمد انصاری که مطمئن است رباط پاره کرده

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 12:20

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد انصاری در دیدار مس رفسنجان برابر سپاهان به دلیل برخورد با شهریار مغانلو آسیب دید. همان لحظه او متوجه شد یک بار دیگر رباط صلیبی اش پاره شده و نمی تواند تا مدت ها بازی کند. انصاری در حال حاضر هنوز از زانوی مصدوم خود MRI نگرفته است. ورم زانوی این بازیکن زیاد است. به همین خاطر امکان عکسبرداری نیست. او تا هفته آینده باید استراحت کند و بعد از کاهش ورم زانویش، ام آر ای بگیرد. انصاری پیش از عکسبرداری از پای خود به همه گفته مطمئن است رباط صلیبی اش پاره شده و احتمالا اواخر فصل برمی گردد. 

۲۵۲ ۲۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.