بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازی در لیگ ایران برای برادران عالمیان صَرف نمی‌کند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 11:50

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ نوشاد و نیما عالمیان دو ملی پوش لژیونر تنیس روی میز ایران در فرانسه به احتمال زیاد به دلیل هزینه های رفت و آمد از اروپا به کشور، در لیگ داخلی حاضر نخواهند شد.

این دو بازیکن فصل قبل در میانه لیگ فرانسه برای تیم فراسنج تهران هم به میدان رفتند و برای این کار مجبور بودند از فرانسه به تهران بیایند و دوباره به این کشور باز گردند. همین موضوع باعث می‌شد پولی که از باشگاه دریافت می‌کردند را صرف رفت و آمد کنند و به همین دلیل ظاهرا تصمیم گرفته‌اند در این فصل در لیگ برتر ایران بازی نکنند.

پیمان حسنی، دبیر فدراسیون در مورد این موضوع به فارس گفت: طبق صحبت‌هایی که شده احتمالا به دلیل بالا بودن هزینه های رفت و آمد از اروپا به تهران در لیگ برتر فصل آینده حضور نخواهند داشت.

به گزارش فارس، قرار بود لیگ برتر مردان از فردا یعنی ۶ آبان آغاز شود که به دلیل عدم ارائه مدارک توسط تیم‌ها یک ماه به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.