فصل عادی NBA| درخشش راسل و لوکا، گلدن استیت در اوج
منبع : طرفداری
به گزارش طرفداری، در ادامه بازی های فصل عادی NBA، بامداد امروز دو تیم لس آنجلس لیکز و سن آنتونیو اسپرز در سن آنتونیو به مصاف هم رفتند؛ لبران جیمز، فوق ستاره لس آنجلس لیکرز در این بازی حضور نداشت اما دو ستاره دیگر این تیم، آنتونی دیویس و راسل وستبروک عملکرد بسیار خوبی را ا خود نشان دادند. در این بازی که با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۲۱ به سود لیکرز به پایان رسید و یک بار نیز به وقت اضافه رفت، آنتونی دیویس ۳۵ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۴ بلاک را ثبت کرده و وستبروک نیز ۳۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل را به ثبت رساند.
همینطور گلدن استیت وریرز که فصل را با سه پیروزی آغاز کرده بود، به مصاف اوکلاهوما سیتی تاندر رفت تا ضمن تحمیل چهارمین شکست پیاپی به این تیم، به رکورد ۴-۰ رسیده و فصل خوب خود را ادامه دهد؛ ویگینز با ۲۱ و استفن کری با ۲۳ امتیاز، بهترین بازیکنان گلدن استیت بوده و در طرف دیگر هم شی گیلجس الکساندر علیرغم کسب ۳۰ امتیاز، نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. ادامه نتایج به شکل زیر است:
نیویورک نیکس ۱۱۲-۹۹ فیلادلفیا سونی سیکسرز
دالاس ماوریکس ۱۱۶-۱۰۶ هیوستون راکتس
یوتا جاز ۱۲۲-۱۱۰ دنور ناگتس












