واکنش طارمی به باخت بد پورتو
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاران مهدی طارمی شکست بدی داشتند. آنها در لیگ گاپ پرتغال به تیم سانتاکلارا سه بر یک باختند که وضعیت خوبی در جدول رقابت های لیگ این کشور ندارد. مهدی که در این باره تنها گل تیمش را به ثمر رساند در این باره می گوید: «این نتیجهای نبود که ما میخواستیم. ما موقعیتهای فراوانی برای گلزنی داشتیم ولی بدشانس بودیم. به نظرم این نتیجه برای ما خیلی بد است ولی ما ادامه خواهیم داد که در آینده آن را جبران کنیم.من اینجا میخواهم از تماشاگران تشکر کنم که برای دیدن مسابقه ما به اینجا آمدند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی ما برای درخشش پورتو به مبارزه ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید.» او درباره فشردگی مسابقات پورتو می گوید: «ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم.برای ما چنین چیزی اصلا عجیب نیست.همانطور که شما گفتید، خیلی سخت است. فشار زیادی دارد و سفرهای متعددی را به همراه خواهد داشت. این به هر حال فوتبال است و ما باید انجامش دهیم.»
۲۵۲ ۲۵۲


مهدی طارمی راهی ایتالیا می شود؟
بمب نقل و انتقالاتی ؛ طارمی در یک قدمی دومین تیم پرافتخار اروپا
ستاره پرسپولیسی در تور غول فوتبال جهان ؛ رسانه مطرح اروپایی فاش کرد
ستاره ایرانی شگفتی ساز جام جهانی خواهد شد
افتخار جدید جهانی برای مهدی طارمی
ستاره فوتبال در سال ۱۴۰۰ مشخص شد









