نارضایتی پرسپولیسیها از عدم پرداختی در فصل جدید
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – در حالی که معمولاً در فصول قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفتههای ابتدایی لیگ حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت میکردند، اما با وجود اینکه امروز سرخپوشان قرار است در هفته دوم مقابل نساجی به میدان بروند، اما همچنان خبری از پرداختی در فصل جدید نیست.
از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس ۱۵ درصد از مطالبات فصل قبل خود را از جمله پاداشها و آپشنهای خود دریافت نکردهاند و از این بابت هم ناراضی هستند، هرچند مدیران باشگاه در تلاش هستند به زودی پرداختی مناسبی به بازیکنان داشته باشند، اما محکومیت و بدهی سنگین در پروندههای خارجی از جمله کالدرون و دستیارانش باعث شده تا برنامههای آنها برای پرداخت به بازیکنان دچار مشکل شود.
با این حال مدیران پرسپولیس قول داده بودند تا قبل از دیدار امروز مقابل نساجی درصدی از قراردادها را پرداخت کنند که تا این لحظه این امر محقق نشده است هرچند پیشبینی میشود به زودی درصدی از مطالبات سرخپوشان به حساب آنها واریز شود تا با خیال راحتتری لیگ را ادامه دهند، اما همین موضوع و تأخیر باعث ناراحتی و گلایه برخی بازیکنان شده و ضمن صحبت با بازیکنان باتجربهتر خواستار رفع مشکلات برای پرداختیهای فصل جدید شدهاند.
این در حالی است که تیمهای رقیب بین ۱۰ تا ۳۰ درصد برای فصل جدید به اعضای خود پرداختی داشتهاند، اما سرخپوشان هنوز مطالبات فصل قبل خود را هم به صورت کامل دریافت نکردهاند.
شنیدهها حاکی از آن است که منابع مالی برای این مسئله تامین شده است و به زودی به حساب بازیکنان و کادرفنی پول واریز میشود.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









