بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منصوریان: کرونا دلتا گرفته‌ام

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 10:35

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان به کرونا مبتلا شده و هنوز نتوانسته این بیماری را پشت سر بگذارد. او می گوید: «تست دوم دادم که متاسفانه مثبت بود. مشخص شد کرونا دلتا گرفته ام. باید بیشتر از ۲۰ روز در قرنطینه باشم. ۱۸ روز است در خانه ام. در این مدت فقط یک بار از اتاق خارج شدم و به حیات رفتم. در مابقی روزها به طور کامل در قرنطینه ماندم. فردا یا پس فردا یک تست دیگر می دهم. احتمالا به آبادان می روم نه اینکه نزدیک تیم باشم ولی از دور تیم را راهنمایی خواهم کرد.»

۲۵۲ ۲۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.