منصوریان: کرونا دلتا گرفتهام
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان به کرونا مبتلا شده و هنوز نتوانسته این بیماری را پشت سر بگذارد. او می گوید: «تست دوم دادم که متاسفانه مثبت بود. مشخص شد کرونا دلتا گرفته ام. باید بیشتر از ۲۰ روز در قرنطینه باشم. ۱۸ روز است در خانه ام. در این مدت فقط یک بار از اتاق خارج شدم و به حیات رفتم. در مابقی روزها به طور کامل در قرنطینه ماندم. فردا یا پس فردا یک تست دیگر می دهم. احتمالا به آبادان می روم نه اینکه نزدیک تیم باشم ولی از دور تیم را راهنمایی خواهم کرد.»
۲۵۲ ۲۵۲


واکنش پیشکسوت استقلال به دعوای مجیدی و منصوریان
پای مدیرعامل پیشین استقلال به اختلاف عمیق مجیدی و منصوریان باز شد !
واکنش فتح الله زاده به درگیری منصوریان و مجیدی
پشت پرده بی توجهی مجیدی به منصوریان
واکنش جالب مجیدی به انتقادات منصوریان ؛ سکوت!
حمله وحشتناک منصوریان به مجیدی : آقا پسر، در رویکردت تجدید نظر کن!









