بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هربرت هاینر: برگزاری جام جهانی دوسالانه منطقی نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | 11:51

  فیفا به عنوان عالی ترین سازمان کنترل و هدایت فوتبال، این روزها در حال بررسی امکان برگزاری مسابقات جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار به جای هر ۴ سال یک بار است و همانطور که انتظار می رفت یوفا و باشگاه های بزرگ فوتبال با این طرح مخالف هستند. حال بعد از ماجرای سوپر لیگ، جنگ جدیدی در فوتبال در جریان است. مدیر عامل بایرن مونیخ، هربرت هاینر نیز مخالفت خود را با این ایده اعلام کرده است.

به گزارش طرفداری، هربرت هاینر در مصاحبه با کیکر این گونه صحبت می کند: این ایده از نظر من منطقی نیست، ما در بایرن به وضوح مخالف آن هستیم. طرفداران فوتبال در سر تا سر جهان از از هر چهار سال، یکبار برگزاری جام جهانی خوشحال هستند. بازیکنان، در حال حاضر مربیان و بازیکنان و تمام افراد از برنامه فشرده و تعداد بازی ها شکایت دارند و اکنون ما می خواهیم به تعداد بازی ها اضافه کنیم؟ این قابل درک نیست، ما باید مراقب سلامتی بازیکنان باشیم، علاوه بر این، حتی کیفیت بازی ها هم کاهش پیدا می کند.

 در ادامه هاینر هدف از این ایده را توضیح می دهد:

 البته که برداشت من از این ایده داشتن درآمد بیشتر است، پول در ورزش حرفه ای مهم است اما ما هرگر نباید فوتبال را فدای منافع مالی کنیم.

بیشتر بخوانید: پشت پرده جام جهانی دوسالانه؛ دوازده عضو یوفا در حال بررسی خروج از فیفا هستند برنامه فیفا برای برگزاری دوسالانه جام جهانی از سال ۲۰۲۶ آرسن ونگر: جام جهانی دوسالانه با ایده سوپرلیگ، تفاوت بنیادین دارد فوتبال آسیا حامی اصلی تغییرات ونگر به دنبال تغییر گسترده در تقویم بازی‌های ملی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.