بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارشناسی داوری فولاد و پرسپولیس

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | 7:20

نوید مظفری معتقد است داور دیدار فولاد و پرسپولیس قضاوت خوبی در این دیدار داشت. نوید مظفری، کارشماس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و فولاد که با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: داور قضاوت خوب و بدون اشتباهی داشت و در صحنه‌ها به موقع حاضر بود. وی تصمیمات درستی گرفت و خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست، بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه تعادلش را از دست داد اما خطایی نبود و داور درست تصمیم به ادامه بازی گرفت. همچنین خطای اعلام شده به نفع فولاد در محوطه جریمه که داور پنالتی گرفت درست بود و پنالتی فولاد سالم بود.

مظفری در پایان گفت: داور عملکرد خوبی داشت و گل دوم پرسپولیس که توسط حامد پاکدل به ثمر رسید، صحیح بود و آفساید نبود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.