بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد چه گفتند
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان به اظهار نظر پرداختند که گزیده آنرا در زیر میخوانید:
احسان پهلوان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد با نتیجه ۳ بر یک اظهار داشت: خداراشکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. تمام تلاشمان را می کنیم که فصل خوبی را رقم بزنیم.
سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز پس از این دیدار عنوان کرد: خدا را شکر توانستم برنده شویم. باید از نظر روحی ریکاوری شویم که به مسابقات لیگ برگردیم و فصل را به خوبی ادامه بدهیم.
مهدی ترابی نیز درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم عالی بودیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.
انتهای پیام/












