بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد چه گفتند

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 21:33

خبرگزاری میزان – بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان به اظهار نظر پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

احسان پهلوان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد با نتیجه ۳ بر یک اظهار داشت: خداراشکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. تمام تلاشمان را می کنیم که فصل خوبی را رقم بزنیم.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز پس از این دیدار عنوان کرد: خدا را شکر توانستم برنده شویم. باید از نظر روحی ریکاوری شویم که به مسابقات لیگ برگردیم و فصل را به خوبی ادامه بدهیم.

مهدی ترابی نیز درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم عالی بودیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.