بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزیزی‌خادم: تیم ملی “ب” را تشکیل می‌دهیم/در حال رایزنی برای ایجاد کمپ در بوشهر، کیش و انزلی هستیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 21:18

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: در فدراسیون به‌دنبال توسعه همه‌جانبه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان هستیم. آنچه مسلم است از تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ملی ساحلی ایران پتانسیل های فراوانی دارد و به همین دلیل قصد داریم مجدد تیم ملی “ب” را جهت پشتوانه سازی راه اندازی کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده یک تیم ملی خوب و قوی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون با اشاره  به ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر گفت: در حال رایزنی برای ایجاد کمپ تیم های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر، جزیره کیش و منطقه آزاد انزلی هستیم. قصد داریم از تمام پتانسیل‌های کشور استفاده کنیم.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور خود را برای مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات آماده می‌کند و ساحلی بازان کشورمان در گروه B با تیم های روسیه، ژاپن و پاراگوئه همگروه هستند. این مسابقات از ۱۱ تا ۱۵ آبان ماه در امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.