گلهای پرسپولیس آفساید بود؟/ پنالتی فولاد درست بود؟
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین ترابیان در دیدار فولاد خوزستان – پرسپولیس اظهار داشت: آقای ترابیان قضاوتی عالی را به نمایش گذاشت. در مجموع چهار صحنه برای ارزیابی قضاوت او قابل بررسی بود. دقیقه ۴۱ مهدی عبدی قصد داشت از داور مسابقه پنالتی بگیرد و روی خط محوطه جریمه فولاد خودش را سرنگون کرد که داور به درستی بازی را ادامه داد و حتی میتوانست کمی سختگیرانه به عبدی بابت شبیهسازی کارت زرد بدهد که تصمیم گرفت با مدیریت بازی، این کار را انجام ندهد.
وی ادامه داد: گل دوم پرسپولیس که توسط حامد پاکدل به ثمر رسید و فولادیها به آفساید شک داشتند، کاملاً صحیح بود. زمانی که توپ ارسال شد، حامد پاکدل دو گام نسبت به آخرین مدافع فولاد عقبتر بود و به درستی توانست گل را به ثمر برساند و شکی در این گل وجود نداشت.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد پنالتی فولاد نیز گفت: اعلام پنالتی برای فولاد کاملاً درست بود. مدافع پرسپولیس قصد خطا روی بازیکن فولاد را نداشت، اما با بیاحتیاطی یک پشت پا به او زد و همین مسئله باعث سرنگونی بازیکن فولاد و به درستی پنالتی اعلام شد.
سلیمانی با اشاره به گل سوم تیم فوتبال پرسپولیس که توسط عیسی آلکثیر به ثمر رسید، خاطرنشان کرد: روی گل سوم پرسپولیس هم باز کار خوب کمک داور دوم بازی را دیدیم که عیسی آلکثیر با آخرین مدافع فولاد در یک خط قرار داشت و گل به درستی به ثمر رسید و هیچ ایرادی وجود نداشت.
وی همچنین اظهار داشت: داور در این مسابقه اخطارهایی هم به صالح حردانی بازیکن و ایمان مبعلی مربی تیم فولاد داد که به دلیل اعتراضهای آنها کاملاً درست بود و قضاوت بینقصی از او دیدیم.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









