بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همه رکوردهای که شاگردان گل محمدی در اهواز شکستند؛ فولاد بعد از ۲۵ بازی باز هم در خوزستان مقابل پرسپولیس شکست خورد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 21:04

فولاد بعد از سه سال در اهواز بیش از یک گل از میهمان خود دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهدای فولاد موفق شد این تیم را شکست دهد.

فولاد خوزستان در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که در ۲۳ ماه گذشته در ورزشگاه خانگی خود شهدای فولاد تا کنون برابر تیمی طعم شکست را نچشیده بود و آخرین بار با گل مهدی ترابی در هفته  دهم لیگ نوزدهم برابر همین پرسپولیس شکست خورد تا بعد از ۲۵ بازی در خانه خود باز مغلوب پرسپولیس شود.

همین فولادی‌ها برای نخستین بار بعد  ۹۱۷ روز یعنی نزدیک به سه سال  در لیگ برتر در اهواز بیشتر از یک گل از میهمان خود دریافت کرد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.