بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید نبود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:49

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد داوری دیدار فولاد و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: داور عملکرد خوبی داشت و بدون مشکل کار کرد. در نیمه اول برخوردی بیرون از محوطه جریمه فولاد رخ داد که بازیکن پرسپولیس به زمین افتاد. در این صحنه شاید برخی اعتقاد به خطا داشته باشند اما اتفاقی نیفتاد و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بود.

وی در مورد گل سوم پرسپولیس توسط آل کثیر که گفته می‌شود مشکوک به آفساید بود، گفت: این گل سالم بود و مشکلی نداشت.

کارشناس داوری در مورد پنالتی تیم فولاد گفت: تصمیم داور در این صحنه و اعلام پنالتی به سود تیم میزبان درست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.