بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| ویسی: از هواداران عذر می خواهم/ اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:34

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، عبدالله ویسی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: کیفیت فنی بالا بود و تمام کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند بخصوص نیمه دوم که گل داشت. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل زد و وقتی تیمتان از پرسپولیس گل بخورد کار سخت می‌شود.  با زدن پنالتی می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه پرسپولیس شدیم و گل سوم را خوردیم،همه چیز از دست رفت. امیدوارم بازی‌هایمان را ببریم. با این کیفیت از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می کنم امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.