بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل‌محمدی: بردن فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست/ بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:34

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل فولادخوزستان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:  *برد ارزشمندی بود، بازی سختی برای ما بود. برای این برد خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیم جمع کردن تیم مشکل بود. نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و نیمه اول بازی جالبی نبود.

*از نظر روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی به دلیل اینکه مدام در پرواز بودیم، تحت فشار قرار گرفته بودیم. نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم. از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و دو سال بود که در خانه نباخته بود. بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: پرسپولیس و فولاد در قرعه سختی قرار گرفتند/ با انگیزه‌های خاص خودمان وارد مسابقات می‌شویم

اننهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.