بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی/ گل‌محمدی: بردن فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:19

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: برد ارزشمندی بود، بازی سختی برای ما بود. برای این برد خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیمجمع کردن تیم مشکل بود. نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و نیمه اول بازی جالبی نبود.

وی افزود:از نظر روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی به دلیل اینکه مدام در پرواز بودیم، تحت فشار قرار گرفته بودیم.  نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم. از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و دو سال بود که در خانه نباخته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.