بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا یحیی از مهاجمان غیرتخصصی استفاده می‌کند؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:07

خبرورزشی – به نظر می‌رسد گل‌محمدی اصرار عجیبی روی استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در خط حمله دارد و کمتر از زوج مهدی عبدی و آل کثیر استفاده می‌کند. او در بازی با الهلال از وحید امیری کنار آل کثیر استفاده کرد و برای بازی با فولاد هم یحیی ترکیب خط حمله تیمش را کاملا عوض کرده و از زوج عبدی و عالیشاه بهره برد در واقع در هر دو بازی شاهد حضور یک هافبک در خط حمله پرسپولیس بودیم. 

به نظر می‌رسد گل محمدی هنوز جای خالی شهریار مغانلو را در ترکیب تیمش احساس می‌کند و می‌خواهد بازیکنان مختلف را در کنار هم آزمایش کرده و زوج جدید و بهتری برای خط حمله پرسپولیس پیدا کند اما خیلی‌ها عقیده دارند اونباید از بازیکنان غیرتخصصی که معمولاً گلزن هم نیستند، در خط حمله استفاده کند. عالیشاه البته فصل گذشته هم چند بار در خط حمله پرسپولیس به میدان رفته بود.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.