بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شادی مخرب بازیکن پرسپولیس/ ستاره پرسپولیس کرونا گرفت؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:06

خبرورزشی – دیدار دو تیم فولاد و پرسپولیس که با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می خوانید:

* حدود ۵۰ نفر افراد متفرقه در نیمه اول در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که بین دو نیمه با تذکر نماینده فدراسیون و مسئولین برگزاری، به بیرون از ورزشگاه هدایت شدند. این مساله باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شد.

* شادی گل رضا اسدی پس از باز کردن دروازه فولاد منجر به کنده شدن و خرابی بخشی از چمن ورزشگاه در نزدیکی پرچم کرنر شد.

* فیلمبرداری بازی در دقایق ابتدایی کیفیت خوبی نداشت و برای لحظاتی منجر به قطع پخش زنده تلویزیونی شد.

* دلیل غیبت سیامک نعمتی در اولین جدال تیمش مقابل فولاد خوزستان در فصل بیست و یکم به دلیل مشکوک بودن به کرونا غیبت دارد و در لیست این تیم قرار نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.