بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی فولاد و پرسپولیس|اعتراض فولادی ها به تصمیم داور/سلفی کاپیتان پرسولیس پس از سوت پایان

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 20:04

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، دیدار دو تیم فولاد و پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

*در جریان بازی در نیمه دوم نیمکت نشینان فولاد به تصمیم داور در مورد اعلات پرتاب اوت اعتراض کردند که در نهایت منجر به دادن کارت زرد به ایمان مبعلی مربی تیم فولاد شد. در این صحنه جلال مرادی ناظر مسابقه اعضای تیم فولاد را به آرامش دعوت کرد.

*فولاد خوزستان پس از حدود دو سال در ورزشگاه خانگی خودش شکست را قبول کرد.

*پس از سوت پایان بازی، سیدجلال حسینی هنگام خروج از زمین با یکی از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه عکس یادگاری گرفت.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.