بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی و اقتداری که ندارد/ وقتی اسکوچیچ ماجرای طارمی را به آزمون توضیح می دهد…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 19:20

خبرورزشی – اسکوچیچ مصاحبه کرده و در مورد تاکتیک پذیر بودن یا نبودن بازیکنان ایرانی توضیحاتی را داده بود که به مهدی طارمی برخورد و آن واکنش معروف را در صفحه خود نشان داد.تا اینجای کار باید از طارمی ‌پرسید مگر اسکوچیچ حرف بدی زده بود که آن واکنش را نشان دادی ؟! اما از این بدتر ادامه ماجرا است جایی که اسکوچیچ طبق گفته سردار آزمون بااو تماس گرفته و مصاحبه خود را توجیه می‌کند. این مسئله نشان می‌دهد که اسکوچیچ تا چه حد از مهدی طارمی حساب می برد که به خاطر او و شاید به خاطر اینکه در تیم ملی بماند به سرردار آزمون توضیح می‌دهد که منظور بدی نداشته و سردار هم می‌گوید کل داستان یک سو تفاهم بود!

در این ماجرا قبل از هر چیز  مردم نگران تیم ملی می شوند که مربی مقتدری را بالای سر خود ندارد. این درست که طارمی یکی از بازیکنان خوب و بزرگ تیم ملی است و زحمات بسیاری هم برای این تیم کشیده اما آن حرکت اشتباه بود و اشتباه بزرگ تر را اسکوچیچ انجام می دهد که ماجرا را توجیه کرده و می خواهد به هر نحو ممکن طارمی را از خود راضی نگه دارد. تجربه ثابت کرده که این مدل حرکات و این جور راضی کردن بازیکنان بزرگ در دراز مدت اصلا نتیجه نمی‌دهد و دود آن به چشم تیم ملی می رود. فوتبال ایران بارها و بارها در سطح بین المللی از بازیکن سالاری لطمه خورده و در عرصه باشگاهی هم شاهد هستیم که در چند سال اخیر بازیکن سالاری در تیم بزرگی چون استقلال چطور به این تیم لطمه زده است. مهدی طارمی هم که حالا در اروپا بازی می‌کند و آنجا مایه افتخار ایران است، حتما می‌داند که یک بازیکن هر چقدر هم بزرگ باشد از تیم ملی بزرگ‌تر نیست و اسکوچیچ هم هر ایرادی داشته باشد به هر حال سرمربی تیم ملی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.