بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 19:03

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ شامگاه امروز جمعه میزبان پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بود.

فولاد در شروع این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت تا مدافع عنوان قهرمانی چاره‌ای جز دفاع در میانه میدان نداشته باشد.

شاگردان عبداله ویسی با استفاده از قدرت حمل توپ بازیکنانی نظیر محمد آبشک و آیاندا پاتوسی توپ را به لوسیانو پریرا برسانند.

نفوذ از عمق دفاع پرسپولیس اصلی ترین هدف فولاد بود تا بتوانند دروازه حامد لک را با خطر حدی مواجه کنند اما تلاش میزبان در نیمه اول راه به جایی نبرد.

پرسپولیس هم هرچه از زمان بازی گذشت فرصت بیشتری برای حمله کردن پیدا کرد. یحیی گل محمدی که بار دیگر وحید امیری را در دفاع چپ بازی داد تا احسان پهلوان به جمع هافبک‌های این تیم اضافه شود.

بیشتر حملات پرسپولیس در نیمه اول با استفاده از سانتر از جناحین طراحی شده بود اما این تیم هم نتوانست دروازه احسان مرادیان را باز کند تا بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.