بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قائم مقام سابق پرسپولیس در تیم فدراسیون فوتبال بازی کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 18:51

مراسم گرامیداشت شهدای چوار و گشایش جایگاه شهدا در مرکز تیم های ملی با برگزاری یک بازی دوستانه میان تیم فدراسیون فوتبال و تیم چوار همراه بود.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال امروز مراسم یادبود شهدای چوار و افتتاح جایگاه شهدا در مرکز ملی فوتبال را با حضور رئیس بنیاد شهید برگزار کرد و پس از آن تیم فوتبال فدراسیون فوتبال به مصاف تیم شهدای چوار رفت که این دیدار دوستانه با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

برای تیم فدراسیون فوتبال در این دیدار ابراهیم شکوری، قائم مقام و مدیر اجرایی سابق باشگاه پرسپولیس که البته در مقاطعی به عنوان جانشین دبیرکل و دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال با فدراسیون همکاری داشت، حسین عبدی و محمدرضا مهدوی، سرمربی و مربی تیم ملی نوجوانان ایران، وحید سلیمانی داور فوتسال و جمعی از چهره‌های شناخته شده فوتبال و فوتسال ایران به میدان رفتند که از همه جالب تر حضور ابراهیم‌شکوری بود، چراکه شکوری مدت های طولانی است دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری ندارد و شاید حضورش در این بازی نشانه‌ای برای بازگشت او به کادر مدیریتی فدراسیون باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.