قائم مقام سابق پرسپولیس در تیم فدراسیون فوتبال بازی کرد
منبع : طرفداری
مراسم گرامیداشت شهدای چوار و گشایش جایگاه شهدا در مرکز تیم های ملی با برگزاری یک بازی دوستانه میان تیم فدراسیون فوتبال و تیم چوار همراه بود.
به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال امروز مراسم یادبود شهدای چوار و افتتاح جایگاه شهدا در مرکز ملی فوتبال را با حضور رئیس بنیاد شهید برگزار کرد و پس از آن تیم فوتبال فدراسیون فوتبال به مصاف تیم شهدای چوار رفت که این دیدار دوستانه با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.
برای تیم فدراسیون فوتبال در این دیدار ابراهیم شکوری، قائم مقام و مدیر اجرایی سابق باشگاه پرسپولیس که البته در مقاطعی به عنوان جانشین دبیرکل و دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال با فدراسیون همکاری داشت، حسین عبدی و محمدرضا مهدوی، سرمربی و مربی تیم ملی نوجوانان ایران، وحید سلیمانی داور فوتسال و جمعی از چهرههای شناخته شده فوتبال و فوتسال ایران به میدان رفتند که از همه جالب تر حضور ابراهیمشکوری بود، چراکه شکوری مدت های طولانی است دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری ندارد و شاید حضورش در این بازی نشانهای برای بازگشت او به کادر مدیریتی فدراسیون باشد.












