بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا ترابی نزول کرده در ترکیب اصلی قرار گرفت؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 18:05

خبرورزشی – شاید به اعتقاد خیلی ها شماره ۹ نزول کرده پرسپولیس باید در بازی با فولاد خوزستان روی نیمکت می نشست اما نظر یحیی گل محمدی و کادر فنی مدافع عنوان قهرمانی چیز دیگری بود!

شنیدیم سرمربی پرسپولیس معتقد است در حال حاضر مهدی ترابی نیاز به حمایت داشته و هر چه بیشتر بازی کند زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهد گرفت.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند دراگان اسکوچیچ با نیمکت نشین کردن محض مهدی ترابی این بازیکن را از شرایط آرمانی گذشته دور کرده و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.