بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غیبت دو ستاره چلسی مقابل نوریچ سیتی و ساوتهمپتون

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 17:34

سرمربی تیم چلسی اعلام کرد دو بازیکن خط حمله این تیم مسابقات پیش روی آبی پوشان را از دست می‌دهند.

به گزارش ایلنا، توماس توخل،‌ سرمربی تیم چلسی اعلام کرد دو بازیکن خط حمله این تیم مسابقات پیش روی آبی پوشان را از دست می‌دهند.

بدین ترتیب روملو لوکاکو و تیمو ورنر به دلیل مصدومیت دو بازی بعدی چلسی مقابل نوریچ سیتی و ساوتهمپتون را از دست خواهند داد.

تیم چلسی در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس فردا میزبان نوریچ سیتی است و سپس در جام اتحادیه در تاریخ چهارم آبان ماه میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.