بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی راحت مهرام در هفته دوم لیگ بسکتبال

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 17:19

تیم مهرام تهران موفق شد در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال، رعد پدافند هوایی را شکست دهد. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۵ امروز(جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰)، دو تیم رعد پدافند و مهرام تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۸۲ – ۵۹ به سود مهرام پایان یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه “ب” این فصل لیگ برتر قرار دارند، در این دیدار راحت موفق شدند کوارترهای اول، دوم و سوم بازی را به ترتیب با نتایج ۱۲-۱۹، ۵-۲۶، ۱۵-۲۳ پیروز شوند، اما در کوارتر آخر با وجود شکست ۲۶-۱۴ مجموعا ۵۹ – ۸۲ برنده بازی شوند تا دومین برد خود در این فصل لیگ را جشن بگیرند.

مهرامی‌ها که کار سختی برابر حریف نه چندان قدرتمند خود داشتند، از اوایل کوارتر دوم کار را با ترکیب دوم خود ادامه دادند. این موضوع در حالی بود که تیم رعد حتی یک بازیکن هم در لیست ۱۲ نفره خود کم داشت.

در پایان این بازی، سعید داورپناه با کسب ۱۹ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۳ برای تیم‌ مهرام، ستاره زمین شد. 

از ساعت ۱۷:۳۰ امروز نیز دو تیم شیمیدر قم و سپاهان اصفهان نیز باید در گروه “ب” رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.