بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده پاداش گرشاسبی به بازیکنان فولاد پیش از مصاف با پرسپولیس

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 17:04

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در اردوی شاگردان عبدالله ویسی پیش از مصاف با پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در جلسه فنی نخستین دیدار فولادمردان در لیگ بیست و یکم اعلام کرد که با موافقت هیات مدیره باشگاه در صورت پیروزی در این دیدار پاداش مالی به اعضای تیم تعلق خواهد گرفت.

پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ امروز حریف شاگردان عبدالله ویسی خواهد بود. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.