بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش انصاری به پارگی رباط صلیبی +فیلم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 15:48

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته اول لیگ بیست و یکم به مصاف سپاهان رفت و در این بازی محمد انصاری مدافع مس، دچار مصدومیت و از زمین خارج شد.

با توجه به معاینات و تشخیص‌های صورت گرفته، نوع مصدومیت انصاری پارگی رباط صلیبی اعلام شده اما با این حال کادر پزشکی تیم منتظر پاسخ عکسبرداری MRI است.

مدافع مس رفسنجان در واکنش به اخبار منتشر شده در روزهای اخیر عنوان کرد: بابت پیام‌های پر مهر و محبت شما تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم جبران کنم. بر اثر مصدومیتی که در بازی قبلی به وجود آمد، برایم مثل روز روشن است که چه اتفاقی افتاده اما باید ۱۰ تا ۱۴ روز صبر کنم جواب MRI بیاید و صددرصد مشخص شود.

وی افزود: از محمد ربیعی، کادر فنی تیم و دوستان خوبم که همیشه در سخت‌ترین شرایط پشتیبانم بودند تشکر می‌کنم. ان‌شاالله بتوانم محبتشان را جبران کنم. متاسفم که نمی‌توانم در ادامه راه کنارشان باشم. خدا به همه آن‌ها سلامتی بدهد و عاقبت همه ما را بخیر کند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.