بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خودم می‌دانم چه اتفاقی افتاد/ متاسفم که نمی‌توانم به این تیم کمک کنم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 15:35

خبرورزشی –

محمد انصاری، مدافع مس رفسنجان پس از آن که در بازی هفته نخست لیگ برتر برابر سپاهان دچار آسیب دیدگی شد، گفت: متاسفم که نمی‌توانم به مس رفسنجان کمک کنم. برای خودم روشن است چه اتفاقی افتاده اما منتظر جواب MRI می‌مانم. متاسفم که نمی‌توانم در ادامه راه کنار هم‌تیمی‌هایم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.