بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدوارم مسابقات زیر ۲۳ سال در فیفادی باشد/ شرایط ایده آل نیست

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 13:48

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا بعد از سفرش به تاجیکستان با تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: سعی کردیم تعامل خوبی با باشگاه‌ها داشته باشیم ولی بازی‌ها در «فیفادی» نیست. سعی کردیم طوری برنامه ریزی کنیم که هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها کار را جلو ببرند و متضرر نشوند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: امیدوارم برنامه ریزی از این به بعد طوری باشد که در فیفادی بازی کنیم و این مشکلات را نداشته باشیم.

مهدوی کیا درباره اینکه این مسابقات مقدماتی می‌تواند یک تورنمنت تدارکاتی خوب برای تیمش باشد، تاکید کرد: باید از هر تورنمنتی نهایت استفاده را برای پیشرفت ببریم. الان مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا است. شرایط ایده آل نیست چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم.

وی یادآور شد: تاجیکستان حریف قابل احترامی است و حتی در رده‌های پایه به جام جهانی رسیده‌اند و تیم‌های ما را شکست داده‌اند ولی دلیل نمی‌شود با قدرت برابر آنها حاضر نشویم. زمان ما کم بود و بازیکنان را زمان کمی در اختیار داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.