بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مورینیو پس از ۶ تایی شدن رم/ تنها ۱۳ بازیکن در حد تیم داریم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 12:35

خبرورزشی – تیم  فوتبال  آاِس رم ایتالیا شب گذشته در رقابت‌های کنفرانس لیگ اروپا برابر میزبان ناشناخته خود تیم بودو گلیمت نروژ بود و با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد. ژوزه مورینیو برای نخستین بار چنین باخت سنگینی را دوران مربیگری‌اش  تجربه کرد.

سرمربی پرتغالی رم بعد از این باخت  تلخ اظهار داشت: اگر می‌توانستم با ترکیب همیشگی بازی کنم این کار را انجام می‌دادم زیرا بین بازیکنان ترکیب اصلی و ذخیره فاصله بسیار زیادی وجود دارد. حد این ترکیب را می‌دانستم و چیز جدیدی برای من نیست اما انتظار نمایش بهتری داشتم. من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنم پس مسئولیت آن با من است. می‌خواستم به کسانی که سخت تلاش می‌کنند فرصت دهم و به ترکیب اصلی با توجه به وضعیت آب و هوا استراحت دهم.هر شکست آسیب‌های خودش را دارد. هیچ وقت این حقیقت که ما ترکیبی محدود داریم را پنهان نکردم. ما تنها ۱۳ بازیکن در حد تیم داریم که می‌توانند یک تیم را تشکیل دهند. دیگر بازیکنان در سطحی متفاوت هستند. حداقل نکته مثبت پس از این شکست این است که دیگر از من کسی نمی‌پرسد چرا از همان بازیکنان همیشگی استفاده می‌کنم.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.