بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان اردوی استعدادیابی هرمزگان و تهران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | 10:34

اردوی استعدادیابی استان هرمزگان و تهران با حضور رئیس فدراسیون به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، اردوی استعدادیابی استان هرمزگان که با حضور استان های بوشهر، فارس و کیش با حضور بیش از شصت بازیکن برگزار شده بود ،به میزبانی هیئت فوتبال استان هرمزگان در شهر بندرعباس پایان یافت.

همچنین بازیکنان منتخب استعدادیابی استان تهران نیز با حضور بیش از چهل بازیکن طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۷ مهر در مرکز ملی فوتبال مورد ارزیابی استعدادیابان قرار گرفتند. شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون، حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان در این مرحله حضور یافتند و ضمن بازدید از شرایط برگزاری با بازیکنان و استعدادیابان نیز صحبت کردند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.