پایان اردوی استعدادیابی هرمزگان و تهران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
منبع : خبرگزاری ایلنا
اردوی استعدادیابی استان هرمزگان و تهران با حضور رئیس فدراسیون به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، اردوی استعدادیابی استان هرمزگان که با حضور استان های بوشهر، فارس و کیش با حضور بیش از شصت بازیکن برگزار شده بود ،به میزبانی هیئت فوتبال استان هرمزگان در شهر بندرعباس پایان یافت.
همچنین بازیکنان منتخب استعدادیابی استان تهران نیز با حضور بیش از چهل بازیکن طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۷ مهر در مرکز ملی فوتبال مورد ارزیابی استعدادیابان قرار گرفتند. شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون، حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان در این مرحله حضور یافتند و ضمن بازدید از شرایط برگزاری با بازیکنان و استعدادیابان نیز صحبت کردند. انتهای پیام/


تکذیب خطرناک ترین شایعه سال ؛ خطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت
وقتی که فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ ایمان آورد
هشدار جدی سرپرست فدراسیون فوتبال به خاطیان دربی جنجالی ۹۸
واکنش سرپرست فدراسیون فوتبال به احتمال حضور تماشاگران در دربی پرسپولیس و استقلال
انتقاد پرسپولیسی ها از آقای گل سرخ ها برای حمایت از یک استقلالی









