محمدعلی گرایی قید لیگ برتر کشتی را زد
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی گرایی که به تازگی در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ موفق به کسب مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم شد ترجیح داد در پیکارهای لیگ برتر امسال شرکت نکند.
گرایی که تاکنون سه مدال برنز در رقابتهای جهانی کسب کرده دلیل اصلی عدم حضور در لیگ را لزوم استراحت بلند مدت بعد از پیکارهای جهانی خواند و اعلام کرد: «چون بعد از چند سال حضور در اردوهای تیم ملی، واقعاً اذیت شدهام ترجیح میدهم فعلاً کمی استراحت کنم. البته همچنان تمریناتم را ادامه میدهم تا بدنم افت نکند، ولی فعلاً در لیگ، کشتی نخواهم گرفت.»
این در حالی است که رقابتهای لیگ برتر کشتی از روز ۱۰ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه “الف” در آمل آغاز میشود. روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۴ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استانهای قم، تهران و سنندج برگزار خواهد شد.
همچنین مسابقات دور برگشت نیز بعد از دو هفته استراحت طی روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۸ آبان ماه در شهرهای تهران، بیرجند، کرج و اندیمشک پیگیری میشود.


سنگ تمام ستاره مطرح کشتی ایران برای استقلال و فرهاد مجیدی + جزئیات
اهواز میزبان جام تختی شد ؛ اسامی کشتی گیران واجد شرایط اعلام شد
دو ستاره ملی پوش در تور تیم مطرح لیگ برتری + جزئیات
رکورد رویایی تیم خوزستانی در لیگ برتر + جزئیات
این دوره ، ما قهرمان لیگ برتر می شویم ؛ پس از ۷ سال نوبت ماست
قول جذاب محمدعلی گرایی به هواداران کشتی !









