پیروزی سخت اکسون در هفته نخست لیگ بسکتبال
منبع : خبرگزاری ایسنا
عکس آرشیوی است
تیم اکسون تهران در نخستین بازی خود از لیگ برتر بسکتبال، به سختی پیروز شد. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای هفته اول (گروه ب) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، پنجشنبه (۲۹ مهر)، تیم اکسون تهران موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه ۷۱ – ۷۶ مقابل صنایع پشتیبانی ورزش هرمزگان به پیروزی دست پیدا کند.
شاگردان البرز آبکناری در حالی حریف خود را با پنج اختلاف امتیاز شکست دادند که بازی نزدیک دو تیم در وقتهای عادی با نتیجه ۶۶ – ۶۶ مساوی شد. اما در وقتهای اضافه اول تیم اکسون ۱۰ – ۵ به پیروزی دست یافت تا ۷۶ – ۷۱ برنده بازی شود.
کوارترهای اول و چهارم این بازی به ترتیب با نتایج ۱۶-۱۵ و ۱۸-۱۵ به سود اکسون تمام شد و در کوارترهای دوم و سوم هم تیم صنایع به ترتیب با نتایج ۱۴-۱۷ و ۱۸-۱۹ به برتری دست یافت.
در انتهای این دیدار، بهشاد عربزاده و علی کاشانی به ترتیب با کسب ۲۳ و ۲۱ امتیاز ستارههای امروز تیم اکسون بودند.
انتهای پیام


کاپیتان تیم ملی : متاسفانه برخی را جلوی من قرار دادند ؛ در تیم ملی پیر و جوان مطرح نیست
باید ساز و کار لازم جهت حضور بانوان در سالن های ورزشی را فراهم کنیم
اگر بگویم به سرمربیگری تیم ملی فکر نمی کنم دروغ گفته ام !
واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به اتفاقات پیش آمده در فینال لیگ برتر
بیانیه ” انجمن ورزشی نویسان ” در واکنش به اتفاقاتی که برای دو بانوی خبرنگار در تبریز رخ داد
برتری مهرام در یک بازی حساس و نزدیک با شهرداری گرگان









