فولاد گول حذف پرسپولیس از آسیا را نمیخورد
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در آسیا بازی کرده و در شرایط مسابقه بوده و از بقیه تیمها آمادهتر است، میدانیم با تیمی قوی و خوب بازی داریم و گول حذف شدن پرسپولیس از آسیا را نمیخوریم.
وی افزود: با تمام قوا وارد میدان میشویم و قطعا بهدنبال کسب ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درباره پاداشها و پرداختیها دقیقا نمیدانم پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بازیکنان آمده یا خیر، اما تقریبا همه بازیکنانی که به فولاد میآیند میدانند حساب و کتاب فولاد سر وقت است.
وی ادامه داد: چون پنجره بسته بود سریع با بازیکنانی که داشتیم، تمدید کردیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را میخواهیم و شدیدا پیگیر این موضوع هستیم. ضمنا بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند.
ویسی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم و فصل خوبی را رقم بزنیم.
بیشتر بخوانید: پیشنهاد فولاد به بازیکن لبنانی/عکس
۲۵۳ ۲۵۱


در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
خبری تلخ برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد بازی های لیگ برتر
خبری مهم از تمرین پرسپولیس در آستانه قرعه کشی جام جهانی
روز سرنوشت ساز سرمربی پرسپولیس مشخص شد
پاسخ معنادار علیرضا بیرانوند به احتمال بازگشت به پرسپولیس
اتفاقی که پرسپولیسی ها پیش بینی نمی کردند !









