بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر بسکتبال؛ اکسون در دیداری نزدیک از سد صنایع هرمزگان گذشت

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 17:35

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال و از گروه ب این رقابت‌ها، تیم های اکسون تهران و صنایع هرمزگان از ساعت ۱۵ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۱ به سود اکسون خاتمه یافت.

تیم اکسون در کوارترهای اول و چهارم با نتایج ۱۶ بر ۱۵ و ۱۸ بر ۱۵ برنده شد و کوارترهای دوم و سوم را ۱۴ بر ۱۷ و ۱۸ بر ۱۹  به حریف واگذار کرد تا با تساوی ۶۶ بر ۶۶، تیم برنده در وقت اضافه مشخص شود. جدال دو تیم در وقت اضافه نخست، ۱۰ بر ۵ و در مجموع ۷۶ بر ۷۱  به سود تیم تهرانی خاتمه یافت.

در شرایطی که قرار بود تا ساعاتی دیگر نیز از همین گروه تیم‌های آویژه صنعت پارسا و صنعت مس رفسنجان به میدان بروند، این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در گروه ب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند هوایی حضور دارند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.