عبدالله ویسی: پرسپولیس تیم قوی و خوبی است/ گول حذف آنها از آسیا را نمیخوریم
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است پرسپولیس تیم خوبی را در اختیار دارد.
به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در آسیا بازی کرده و در شرایط مسابقه بوده و از بقیه تیمها آمادهتر است، میدانیم با تیمی قوی و خوب بازی داریم و گول حذف شدن پرسپولیس از آسیا را نمیخوریم. با تمام قوا وارد میدان میشویم و قطعا بهدنبال کسب ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درباره پاداشها و پرداختیها دقیقا نمیدانم پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بازیکنان آمده یا خیر، اما تقریبا همه بازیکنانی که به فولاد میآیند میدانند حساب و کتاب فولاد سر وقت است.
وی ادامه داد: چون پنجره بسته بود سریع با بازیکنانی که داشتیم، تمدید کردیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را میخواهیم و شدیدا پیگیر این موضوع هستیم. ضمنا بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند.
ویسی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم و فصل خوبی را رقم بزنیم.
انتهای پیام/


استقلال در اندیشه تداوم روند شکست ناپذیری ؛ گل گهر در راه کسب سهمیه
ارسلان مطهری و طلسم شکنی در قرن جدید
پیش بینی اولین بازی قرن پرسپولیس ؛ تلخ یا شیرین ؟!
خبر بد برای هواداران پرسپولیس از دیدار حساس
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
آغاز دوباره لیگ برتر با سرمربی استقلالی و محرم نویدکیا ؛ سودای کسب ۳ امتیاز حساس + برنامه بازی های هفته









