بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبدالله ویسی: پرسپولیس تیم قوی و خوبی است/ گول حذف آنها از آسیا را نمی‌خوریم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 | 17:34

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است پرسپولیس تیم خوبی را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در آسیا بازی کرده و در شرایط مسابقه بوده و از بقیه تیم‌ها آماده‌تر است، می‌دانیم با تیمی قوی و خوب بازی داریم و گول حذف شدن پرسپولیس از آسیا را نمی‌خوریم. با تمام قوا وارد میدان می‌شویم و قطعا به‌دنبال کسب ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درباره پاداش‌ها و پرداختی‌ها دقیقا نمی‌دانم پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بازیکنان آمده یا خیر، اما تقریبا همه بازیکنانی که به فولاد می‌آیند می‌دانند حساب و کتاب فولاد سر وقت است.

وی ادامه داد: چون پنجره بسته بود سریع با بازیکنانی که داشتیم، تمدید کردیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را می‌خواهیم و شدیدا پیگیر این موضوع هستیم. ضمنا بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند.

ویسی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم و فصل خوبی را رقم بزنیم.

  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.