فولاد به دنبال جذب مهاجم خارجی
منبع : خبرگزاری ایلنا
فولادیها به دنبال آن هستند تا برای تقویت خود یک مهاجم خارجی را به خدمت بگیرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان دادگاه حکمیت ورزشی CAS نسبت به شکایت پرونده محمد بلبلی و فولاد خوزستان رای به صعود باشگاه خوزستانی اعلام کرد تا پنجره نقل و انقالاتی این باشگاه باز شود.
از همین رو به نظر میرسد در این روزها که به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر نزدیک میشویم باشگاه فولاد در نظر دارد که چند بازیکن را به خدمت بگیرد.
عبدالله ویسی سرمربی این تیم در این خصوص گفت: چون پنجره بسته بود سریع با بازیکنانی که داشتیم، تمدید کردیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را میخواهیم و شدیدا پیگیر این موضوع هستیم. ضمنا بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند.
انتهای پیام/


استقلال در اندیشه تداوم روند شکست ناپذیری ؛ گل گهر در راه کسب سهمیه
ارسلان مطهری و طلسم شکنی در قرن جدید
پیش بینی اولین بازی قرن پرسپولیس ؛ تلخ یا شیرین ؟!
خبر بد برای هواداران پرسپولیس از دیدار حساس
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
آغاز دوباره لیگ برتر با سرمربی استقلالی و محرم نویدکیا ؛ سودای کسب ۳ امتیاز حساس + برنامه بازی های هفته









