صعود تیم ملی تنیس ایران به مرحله حذفی جام دیویس
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، در نخستین مسابقه بخش انفرادی امروز سینا مقیمی موفق شد با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) از سد سامیانگ لانگ عبور کند و در دومین دیدار بخش انفرادی حمیدرضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت که ست نخست این دیدار با نتیجه (۴-۶ ) به سود تنیسور حریف به پایان رسید.
نداف در ست دوم با نتیجه (۱-۶ ) به پیروزی دست یافت وست سوم با نتیجه ( ۲-۶) به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.
به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از برتری در دو دیدار انفرادی، در بخش دو نفره با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ( ۲-۶ و ۳-۶) به نفع تیم ایران به پایان یافت و تیم ملی کشورمان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم های قرقیزستان، یمن و کامبوج به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی راه یافت.
مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می رسد و فردا(جمعه) با برگزاری مراسم قرعهکشی، ۶ تیم برتر حریفان خود را در مرحله حذفی میشناسند.
مسابقات گروه چهار آسیا واقیانوسیه از ۲۶ مهرماه با حضور کشورهای ایران، بحرین،کامبوج،گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات در شهر منامه در حال برگزاری است و از بین تیمهای برتر سه تیم به گروه سه آسیا واقیانوسیه صعود میکنند.
ترکیب تنیس ایران را حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی میکنند. این رویداد اول آبان ماه پایان مییابد.


افتخار جدید جهانی برای دختر تنیس باز ایرانی
سنگ تمام رسانه عربی برای سرمربی پرسپولیسی
نواک جوکوویچ به دنبال رکورد بزرگ استفی گرف
رونمایی از لباس دو تیم ایران و عراق
سنگ تمام رسانه مشهور قطری برای تیم ملی ایران
پیروزی سخت عراق مقابل هنگ کنگ ؛ کار ایران سخت تر شد









